Finns bara ett ord - Kärlek!

Åhh asså när jag sitter och tittar på den nya musikvideon så pirrar det i hela kroppen, alla ångeskänslorna väller upp.
Man känner sig som en liten flicka igen, som bara vill tillbaka.
Att bara släppa ut alla känslorna , låta tårnarna rinna utan att någon stirrar... för alla känner detsamma.
Det var den bästa dagen i hela mitt liv, utan att överdriva.
Seriöst hur kan man älska ett band så mycket.
Deras musik är kärlek, man får inte nog.
Det går inte beskriva sina känslor.
För det är alldeles för underbart!
Jag kommer alltid älska Tokio Hotel, vare sig ni vill tro det eller inte :)
Jag minns det som om det vore igår, hur Emma klamrade sig fast i mig och vi höll varandras händer genom hela konserten.
Vi grät och sjöng med.
Skrek som vi vore helt störda, men vi brydde oss inte.
För vi ville visa våran kärlek till dom.
Att få träffa alla andra fans var as roligt.
Säger bara det, om man är ett TH fan..
Så är aldrig ensam för man har hela sin Tokio Hotel familj vid sin sida.
femtemarstvåtusentio är ett minne för livet <3
Vårat fina plakat som dom dumma vakterna tog ifrån oss :O
Jag satte uppe halva natten för att bli klar med det och så bara snor de det!
ELAKT !!

Sööta människor nedanför '_*
JAG HETER: mia

fint blogg !!!!! tokio hotel eee bässssssstttt omgg

2010-07-08 @ 19:55:08
JAG HETER: E M M A

sv: okej, jo jag mår bra :P

vad gör du då? :)

2010-07-08 @ 19:58:46
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/
JAG HETER: Vanessa

Fin blogg , hur mår du :)?

2010-07-08 @ 20:01:03
URL: http://vannichi.blogg.se/
JAG HETER: s.e

Hur länge har du gillat TH? :D Och,,, det är en TH-fan träff i Göteborg den 15 aug, ska du komma dit? Vi firar Durch Den Monsun's 5-års dag :D

2010-07-09 @ 14:23:04
URL: http://jumbiie.blogg.se/

Kommentera så blir alla glada :')

Skriv ditt vackra namn eller någon annans ^_*:
VIP?

E-postadress: (publiceras förmodligen inte hähä)

din blogg kanske?

Ordet är ditt :)

Trackback
RSS 2.0