Guten nacht :)

Så här såg jag ut innan jag stack iväg på grill partyt !
Nu sitter jag med världens huvudvärk och läser en fanfic på thf som heter mentalsjukhuset..
Den är as äcklig, varnar er om ni tänker läsa den.
Mycket hemska grejer, jag mår fan illa av att läsa den.
Usch läser nog mer imorgon.
Släng iväg en kommentar så blir jag lycklig :D
Küss und guten nacht!

Sööta människor nedanför '_*
JAG HETER: Jezzi

sv: ja, om du verkligen vill veta. Tek,nikprogrammet heter egentligen teknik-natur-design och är ett mycket pluggis-linje. Jag sökte konst i andra hand, och kom in på¨båda. men den som hade kommit in med minst poäng där hade bara en femtedel av minas poäng. Känns lite synd att gå en så slapp linje om jag vet att jag skulle klara av någon riktigt bred.



Förresten har jag valt till bild-lektioner nu på gymnasiet. Så det kommer bli lite bild. :)

2010-07-11 @ 01:03:17
URL: http://hofosho.se

Kommentera så blir alla glada :')

Skriv ditt vackra namn eller någon annans ^_*:
VIP?

E-postadress: (publiceras förmodligen inte hähä)

din blogg kanske?

Ordet är ditt :)

Trackback
RSS 2.0