jag drabbas alltid av otur!

När stod där inne på vägverket och var helt mentalt förbered.. tagit foto och allt,
jag ställer mig i kön, typ 10 minuter innan jag ska göra provet.
Gissa vad? jag hade inget pass med mig, och kvinnan i receptionen bah  - nej du får inget göra något prov utan leg :o
SERIÖST?!?!
så nu har jag tid den 10 AUGUSTI! :O
Asså nu kommer jag inte få köra moppe på hela sommarlovet!
åh jag hatar mitt liv.
En sak till, jag säljer ju kvällsposten på helgerna, nu så har jag fått en lapp att de inte fått pengarna för vecka 23.
Då var jag på läger och hade ställt in tidningarna, och nu kräver det j*vla företaget 900 spänn av mig för de råkade skicka tidningarna till mig som jag avbokat :O
åhh nu ska jag gräva ner mig i min säng och sura.
Hoppas ni haft en bättre dag än mig <3
Såhär ser jag ut idag btw :)

Sööta människor nedanför '_*

Kommentera så blir alla glada :')

Skriv ditt vackra namn eller någon annans ^_*:
VIP?

E-postadress: (publiceras förmodligen inte hähä)

din blogg kanske?

Ordet är ditt :)

Trackback
RSS 2.0