Musik! :)

Dagens låt är; ARCHIVE - you make me feel
Nu ska jag damsuga och sedan försöka fjäska som 17 för mamma och pappa för jag ska nämligen fråga dem om jag och 4 andra tjejer samt fråga någon av mina stora systrar om jag får åka till Ryssland, Moskva och se Tokio Hotel i November. För förmodligen ska de ha en konsert där, för att de ställde ju in Ryssland konserterna på humanoid city turnén. HOPPAS HOPPAS HOPPAS jag får :O
Seriöst det skulle vara underbart att köa och se dem igen!!
Och även skoj att träffa 4 nya tjejer :D
BILD - jag på Tokio Hotel konserten 5/3-10

Sööta människor nedanför '_*

Kommentera så blir alla glada :')

Skriv ditt vackra namn eller någon annans ^_*:
VIP?

E-postadress: (publiceras förmodligen inte hähä)

din blogg kanske?

Ordet är ditt :)

Trackback
RSS 2.0